بوشهر: با حضور مسئولان بهزیستی کشور، 41 واحد مسکونی به خانواده های دو معلولیتی استان بوشهر واگذار شد.
کد خبر: ۶۳۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲ 22 July 2018

بوشهر: با حضور رییس مرکز مشارکتهای مردمی و توانمند سازی، مدیر کل آسیبهای اجتماعی و دبیر ستاد مسکن مددجویی بهزیستی کشور 41 واحد مسکونی به خانواده های دو معلولیتی استان بوشهر واگذار شد.

به گزارش «تابناک»؛ در این آیین که همزمان با در هفته بهزیستی انجام شد، محمدعلی کوزه گر رییس مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: کمک به تامین مسکن مددجویان از مهمترین مولفه های توانمند سازی اقتصادی جمعیت هدف می باشد و در این راستا 61228 واحد مسکونی برای مدد جویان بهزیستی  در کل کشور ساخته و تحویل داده شده و 55377 واحد در دست احداث می باشد.

دبیر ستاد مسکن مددجویان بهزیستی کشور هم گفت: براساس تفاهم نامه ای که با بنیاد مسکن داشته ایم هر مددجویی که در روستا زمین نداشته باشد، بنیاد مسکن زمین را به صورت رایگان در اختیار مددجو قرار می دهد.

علی ربوبی افزود: در قانون مسکن دو معلولیتی که در اردیبهشت ماه سال جاری مصوب شده، وزارت راه و شهر سازی مکلف گردید که زمین را برای خانواده های دو معلولیتی تحت پوشش به صورت رایگان تخصیص دهد که در دست اقدام می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان هم اظهار داشت: 41 منزل مسکونی با اعتبار هر واحد شهری 30 میلیون تومان و هر واحد روستایی 18 میلیون تومان به خانواده های دارای حداقل دو معلول واگذار شد.

پولادی ریشهری اظهار داشت: در حال حاضر اکثر خانواده های 2 الی چند معلولیتی در استان خانه دار شده اند و تعدادی از پروژه های مسکن نیز در دست اقدام است.

در پایان منوچهری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان یادآور شد: برای تکمیل هر واحد در استان  48 میلیون تومان با همکاری بهزیستی، بنیاد مسکن، انجمن خیرین مسکن ساز و افراد خیر هزینه شده است .

لازم به ذکر است در این آیین واگذاری 41 واحد مسکونی به صورت نمادین در دو شهرستان بوشهر و دیر انجام شد.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار